12.3 C
Brno
Sobota, 8 října, 2022
- Komerční sdělení -40plus

Pozor, díky těmto nečekaným věcem přibíráte. I když si myslíte, že ne!

Kape z vás pot, cvičíte, zvyšujete objemy naběhaných kilometrů, počítáte kalorie a váha stále nejde směrem dolů. Co je nejhorší, občas se dokonce úplně nečekaně vyšvihne nahoru. Mohou za to možná právě nečekané návyky, které nepovažujete za zrádce štíhlé linie, ale právě tím jsou nejzákeřnější.

Nerelaxujete

Jednoduše jste stále v pohybu. A místo odpočinku jdete raději do fitka, i když jste vyčerpaní. Jenže to je pro tělo opět jen stres. No a stres může způsobit, že jste tlustí. S větší pravděpodobností budete toužit po potravinách s vysokým obsahem cukru a tuků. Z tohoto důvodu je velmi důležité nalézt způsob, jak relaxovat a zmírnit stres ve svém životě. Mnohem méně tak budete jíst to, co se nepatří.

Máte doma příliš mnoho prachu

Toto spojení by čekal málokdo, ale vědci zjistili, že prach v domácnostech obsahuje chemikálie, které mohou podporovat tvorbu tukových buněk. Zní to neuvěřitelně, ale je lepší si preventivně vysát a otřít prach. Za prvé se budete doma cítit lépe a současně budete mít jednoduše lepší linii.

Dlouhé sezení

Pracujete-li v kanceláři, s největší pravděpodobností strávíte sezením 8–10 hodin denně. A s největší pravděpodobností nejste spokojeni se svojí váhou. Sezení totiž velmi efektivně zpomaluje metabolismus. A to znamená, že iz toho, co jste běžně jedli, přiberete víc, než když jste seděli méně. Řešení? Více pohybu a jakoukoli možnost nesedět, přivítat. Řešením je také vedení dlouhých porad vestoje.


Špatný spánek

Pokud máte problém s váhou a špatně spíte, nejprve řešte spánek a teprve potom hubnutí. Dobrý a dostatečně dlouhý spánek je nezbytný pro buněčnou regeneraci a množství fyziologických procesů, které mají vliv na udržení zdravé hmotnosti. Nedostatek spánku vede k neustálému zvyšování hmotnosti. Tato úměrnost funguje bez ohledu na to, kolik je vám let, zda sportujete nebo se zdravě stravujete.

Beautiful fit woman in good shape jogging alone on city bridge.

Jíte příliš rychle

Občas nezáleží na tom, kolik jíte, ani na tom co, ale jak. Je důležité jíst pomalu a důkladně žvýkat, protože to dává vašemu mozku dostatek času na to, aby zaregistroval, že jste sytí. Několik studií ukazuje, že mezi rychlým jídlem a obezitou existuje souvislost, takže při jídle zpomalte. Žijete ve velkém městě

Pokud žijete na venkově, budete zřejmě mnohem štíhlejší, než v případě, že žijete ve velkoměstě. Přestože je potřebný další výzkum, ve skutečnosti existuje vztah mezi životem ve smogem zamořeném městě a obezitou. Je to způsobeno zejména vystavením se množství látek znečišťujících životní prostředí.

bydlení

Redakce doporučuje

- Komerční sdělení -pr clanky

Redakce doporučuje

- Reklama -zeny